Jak nakupovat
Nakupování v e-shopu Svět zámků (www.svetzamku.cz) je snadné a intuitivní. V e-shopu se orientujete podle jednotlivých kategorií nebo druhů zboží. V průběhu celého nákupu máte vždy k dispozici nákupní košík, přihlášení k uživatelskému účtu, vyhledávání a informace, které jsou pro Vás v souvislosti s nakupováním přes internet důležité.
Nákupní košík, přihlášení k účtu a vyhledávač naleznete v e-shopu vždy v pravém horním rohu. Kategorie prezentovaného zboží jsou na horní vodorovné liště a veškeré další nezbytné informace (např. obchodní podmínky, informace k vašemu právu odstoupit od smlouvy, naše kontaktní údaje nebo možnosti dopravy a platby či reklamační řád) naleznete v odkazech dole.
I přes to, že nakupování v e-shopu jsme se snažili co nejvíce zjednodušit, rádi bychom vám nastínili základní kroky.
E-shop si můžete nezávazně prohlížet, abyste se zorientovali a zjistili, kde najdete zboží, které Vás zajímá, případně se dozvěděli všechny ostatní důležité informace. Hledáte-li něco konkrétního, můžete využít funkci „vyhledávání“.
Jakmile vás nějaké zboží zaujme a chcete si ho koupit, zvolte si požadovanou variantu, počet kusů atd. a klikněte na tlačítko „Do košíku“. Po kliknutí na toto tlačítko můžete buď přejít do nákupního košíku, nebo pokračovat v nákupu a přidávat do košíku další zboží.
Kdykoliv během nákupu můžete kliknutím na tlačítko „košík“ kontrolovat obsah nákupního košíku a libovolně odebírat či přidávat zboží, měnit varianty či počty kusů.
Krok 1: Nákupní košík
Pokud jste se rozhodli koupit vybrané zboží, přejděte do nákupního košíku, zkontrolujte, zda jste správně vybrali variantu zboží a zvolili počet kusů, a pokračujte kliknutím na tlačítko „Pokračovat v objednávce“.
Krok 2: Doprava a platba
V dalším kroku budete vyzvání k výběru způsobu dopravy a způsobu platby. Zvolte pro obě jednu z nabízených možností a pokračujte prostřednictvím tlačítka „Pokračovat“.
Krok 3: Dodací údaje
Ve třetím kroku si můžete zvolit, jestli jste nový zákazník, nebo u nás už máte uživatelský účet.
Pokud jste nový zákazník, pečlivě vyplňte svoje osobní a fakturační údaje (povinné jsou označeny hvězdičkou). Ve spodní části si můžete kliknutím do pole „Žádám o doručení na jinou adresu“ zvolit, že chcete zboží doručit na jinou adresu, rozdílnou od té fakturační. Stejně tak můžete zakřížkovat i možnost „Chci se registrovat v e-shopu“, kdy Vám spolu s první objednávkou vytvoříme i uživatelský účet (pokud budete mít následně v budoucnu ke svému účtu přidělenu nějakou věrnostní slevu, je vždy důležité se k účtu přihlásit ještě před samotným výběrem zboží, protože se Vám po přihlášení automaticky přepočítají veškeré ceny dle Vaší slevy).
Jakmile máte vše vyplněno, přejděte k poslednímu bodu kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“.
Krok 4: Souhrn
Souhrn objednávky Vám slouží především jako přehledný nástroj pro kontrolu a rekapitulaci Vašeho nákupu, abyste se mohli ujistit, kolik celkem za zboží zaplatíte včetně ceny poštovného, že jste správně zvolili především zboží a počet jeho kusů, způsob dopravy a platby, zadali potřebné údaje, nebo si případně mohli nákup ještě rozmyslet. V tuto chvíli jsou Vám stále k dispozici všechny části e-shopu a všechny informace podstatné k nákupu a máte možnost opravit veškerá zadaná data.
Pokud nemáte žádné výhrady a chcete koupit vybrané zboží, objednejte jej tak, že kliknete na tlačítko „Odeslat objednávku". V tento okamžik dochází k odeslání objednávky, kterou Vám bez průtahů potvrdíme e-mailem, ve kterém Vám také zašleme rekapitulaci Vaší objednávky.
Pokud Vám nedojde potvrzení objednávky, znamená to, že k nám objednávka buď vůbec nepřišla, nebo se vyskytl jiný technický problém a je pravděpodobné, že takto nepotvrzená objednávka nebude zpracována. V takovém případě nás prosím kontaktujte a vzniklou situaci společně co nejdříve napravíme.
Spolu se zbožím Vám odešleme také daňový doklad, který zároveň slouží jako záruční list.
V průběhu výběru i nákupu jsou Vám na stránkách e-shopu k dispozici také následující informace:
- platné obchodní podmínky včetně všech příloh;
- označení zboží;
- cena zboží včetně všech daní a poplatků;
- způsob platby a způsob dodání zboží;
- náklady na dodání zboží;
- další potřebné informace o nákupu a zboží;
- údaje o právech z vadného plnění, jakož i o právech ze záruky a další podmínky pro uplatňování těchto práv;
- údaje o funkčnosti a součinnosti digitálního obsahu, včetně technických ochranných opatřeních, které jsou prodávajícímu známy;
- náklady na prostředky komunikace na dálku;
- podmínky, lhůta a postup odstoupení od smlouvy;
- náklady spojené s navrácením zboží;
- údaj o tom, nemůžete-li odstoupit od smlouvy.
Nemůžete-li některé z těchto informací na stránkách e-shopu nalézt, kontaktujte nás a my Vás k těmto informacím navedeme nebo dáme vše do pořádku.
Nebudete-li si něčím jisti nebo budete mít jakýkoliv dotaz, neváhejte nás kontaktovat a my Vám vše rádi vysvětlíme.