Zásilka není v pořádku nebo jste omylem nakoupili jiné zboží, než potřebujete? Nic se neděje, všechno jde vyřešit.
Zásilka je poškozená
Až vám přepravce dá do rukou balíček, pečlivě ho překontrolujte - balíček, nikoliv přepravce. Pokud objevíte jakékoliv poškození, nepřebírejte ho.
Balíček vypadal v pořádku, ale zboží je přesto rozbité?
Zjistíte-li poškození až po přijetí zásilky, informujte nás o tom neprodleně na telefonním čísle:
nebo na e-mailu:
- uveďte prosím číslo zásilky a zašlete fotky poškozeného zboží spolu s celou zásilkou. Na fotkách jim to nemusí nijak výrazně slušet, jen potřebujeme vědět, co se stalo. Na dalším postupu se domluvíme, rozhodně vám buď obratem pošleme zboží nové, nebo vrátíme peníze.
Zboží nebylo dodáno kompletní
Udělali jsme chybku a něco chybí? Okamžitě to napravíme! Jen nám dejte do 3 pracovních dnů vědět na telefon
+ 420 739 315 336 nebo e-mail eshop@svetzamku.cz a my vám scházející zboží ihned pošleme.
Produkty vám nevyhovují
Nevadí! V tomto i v jakémkoliv jiném případě, kdy s doručenou zásilkou nebo její částí nejste spokojení, stačí do 14 dnů poslat zboží zpět.
Informujte nás telefonicky - + 420 739 315 336 nebo e-mail eshop@svetzamku.cz, pak zboží zabalte a zašlete na adresu:
Klíčové centrum - Uherské Hradiště
Hradební 1250
686 01
Zaplacenou částku vám vrátíme zpět na váš účet.
Pokud si s reklamací a vrácením zboží nevíte rady, zavolejte Jakubovi, který vám rád poradí.
Telefon je + 420 739 315 336 a zastihnete jej každý pracovní den od 8:00 do 17:00 hodin.